no copi

понедельник, 25 октября 2010 г.

Καληνύχτα



Καληνύχτα αδιόρθωτη
 
Απόψε πάλι σου μιλώ , δεν θα μιλάς , μόνο θα ακούς..
Ξέρεις γιατί ; Βαρέθηκα , να με διακόπτεις...
Δώσε λιγάκι προσοχή , μπορεί να λέω ψέματα
μπορεί και να'ναι αλήθεια , μα όλα αυτά τα θέματα
γίναν κακιά συνήθεια.
Σ' έψαχνα για να σε βρω, περίμενα πάλι να σε δω
να δώσουμε εξηγήσεις...
Είμαι εδώ και καρτερώ, προσπάθησα να σου σταθώ
πρόλαβες όμως να σιωπήσεις.
Θέλω να καταλάβω πιο πολλά κι άλλα πολλά να νιώσω
το είναι σου ΘΕΛΩ να σώσω.
Μια μουσική ακούγεται, τραγουδιστά φωνάζει
μάλλον ζητάει ότι κι γω, Αγγέλου ήχος μοιάζει.
Σκέψη αγαπημένη μου, σκληρή κι εγώ μαζί σου
σε πλήγωσα πολύ βαθειά , ακούω την κραυγή σου.
Να μαρτυρώ ξεκίνησα μέσα τι μου χεις κάνει
μα το μελάνι τέλειωσε και στη γραφή δε πιάνει.
Ευθύνεσαι πάλι γι' αυτό, μου έκλεισες το μάτι
και σου ζητούσα την στερνή πνοή, μου πήρες άδικη και το χαρτί...
Μετά απ όλα αυτά, πάω να σε διαγράψω, μα αύριο είμαι σίγουρη, μέσα μου θα σε ψάξω.
Καληνύχτα.  
Aδιόρθωτη.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

БЛАГОДАРЮ ЗА ВНИМАНИЕ!
Заходите еще.